Imagine Bingo Loft

Bingo Loft

Bingo Loft beneficiază de software care aparține companiei Brigend Limited, care este o filială deținută în întregime de Cassava Enterprises (Gibraltar) Limited ("Cassava"). Cassava este bucuros să vă ofere servicii de bingo online sub licența sa de jocuri de noroc de la distanță, emisă de Guvernul Gibraltar în Cassava. Toate jocurile de pe acest site sunt testate pe deplin și testate pe scară largă pentru a le asigura fair-play și plăți oneste. Principalele noastre priorități sunt securitatea și confidențialitatea.

Joc responsabil

Deși știm că Bingo Loft este locul unde trebuie să fim și în același timp știm că trebuie să oferim jucătorilor noștri un mediu de joc sigur și responsabil. Știm că este responsabilitatea noastră să vă oferim o experiență incredibil de distractivă, dar că suntem, de asemenea, obligați să prevenim utilizarea compulsivă și să împiedicăm accesul membrilor minori la produsele noastre de jocuri. Ca companie responsabilă de jocuri, ne propunem să oferim o protecție transparentă a jucătorilor.

• Protecția minorilor
  • Prevenirea jocurilor de noroc compulsive

Protecția minorilor

În conformitate cu Ordonanța de Guvern din Gibraltar, dacă nu sunteți sub vârsta de 18, nu vi se permite să jucați jocurile noastre de Bingo. Folosim sisteme sofisticate care pot verifica dacă cineva care încearcă să joace jocurile noastre Bingo sunt minori și le urmărim dacă încearcă să joace pe Bingo Loft. De asemenea, ne asigurăm că nu proiectăm camere pentru a atrage copii sau adolescenți. De asemenea, ne asigurăm că facem tot ce putem pentru ai descuraja să încerce să se alăture Bingo Loft. Cu toate acestea, știm că internetul este ușor accesibil în multe case în jurul lumii. Așadar știm că companiile de jocuri de noroc și părinții trebuie să lucreze împreună pentru a vă proteja copiii de accesul la contul dvs. de la Bingo Loft. Pentru a vă asigura siguranța copiilor dvs., vă recomandăm să instalați software-ul de filtrare pentru a bloca accesul minorilor la anumite site-uri și programe. Mai multe sfaturi pentru părinți:

• Nu lăsați copii nesupravegheați în apropierea computerului atunci când rulează aplicația bingo.
  • Protejați programele de jocuri cu acces la parolă.
  • Nu permiteți persoanelor aflate sub 18 să participe la nicio activitate de jocuri de noroc.
  • Păstrați numele de utilizator, parola și modalitatea de depunere a Bingo Loft la îndemâna copiilor.
  • Educați-vă copiii despre legalitatea și potențialele daune ale jocurilor de noroc.
  • Limitați perioada de timp petrecută de copiii dvs. online.

Din păcate, niciun sistem nu este ignorat. Dacă cunoașteți o persoană cu vârsta sub 18 care este înregistrată la Bingo Loft, vă rugăm să anunțați imediat echipa noastră de asistență la [E-mail protejate]

Prevenirea jocurilor de noroc compulsive

Bingo Loft este aici pentru a fi o formă distractivă, relaxantă. Există totuși un număr mic de oameni care ar putea deveni obsedați de potențialele câștiguri pe care le oferă jocurile noastre. Studiile sugerează că doar un procent foarte mic din populația adultă este predispus la probleme compulsive legate de jocurile de noroc. Echipa noastră de la Bingo Loft este formată din metode și tehnici de a recunoaște și de a lua măsuri adecvate atunci când întâmpină jocuri de noroc compulsive sau minore. Am creat oportunitatea de a te auto-exclude de la jocul Bingo dacă simți că experiența ta în jocuri nu mai este doar o formă de divertisment.

1. Pentru mai multe informații despre auto-excludere, faceți clic aici.
  2. De asemenea, am creat instrumente pentru a vă stabili propriile limite maxime pentru depozite, pentru a vă asigura că jucați mereu în limitele prestabilite. Pentru mai multe informații despre stabilirea limitelor de depozit, vă rugăm să faceți clic aici.
  3. La solicitarea dvs., vom elimina numele dvs. din lista de e-mail.

Amintiți-vă

• Jocurile de noroc reprezintă o formă de divertisment. Nu este o modalitate de a te îmbogăți rapid și de a-ți achita datoriile.
  • Jocurile de noroc sunt un joc de noroc. Nu există formule care să garanteze câștigurile.
  • Asigurați-vă că decizia de a paria este alegerea dvs.
  • Niciodată nu încercați să vă urmăriți pierderile.
  • Verificați sumele pe care le cheltuiți în mod regulat.
  • Asigurați-vă că știți regulile jocurilor pe care le jucați.

Ca multe lucruri, ceea ce este plăcut în moderare poate fi dezastruos în exces. Dacă bănuiți că aveți o problemă cu jocurile de noroc, puteți solicita ajutor profesional din partea următoarelor organizații: