RedBus Bingo screenshot

RedBus Bingo

RedBus Bingo este alimentat de software aparținând companiei Brigend Limited, care este o filială deținută în totalitate de Cassava Enterprises (Gibraltar) Limited ("Cassava").

Cassava este bucuros să vă ofere servicii de bingo on-line sub licență de jocuri de noroc la distanță emis de Guvernul din Gibraltar a Cassava.

Toate jocurile de pe acest site sunt pe deplin verificate si testate pentru a asigura fair play-ul și plățile cinstit. Principalele noastre priorități sunt Siguranță și securitate.

Politică de confidențialitate

Respectăm confidențialitatea dvs. online și recunoaștem nevoia dvs. de protecție și gestionare corespunzătoare a tuturor informațiilor personale pe care le transmiteți cu dvs. Protejarea intimității dumneavoastră este de cea mai mare importanță pentru noi. Această politică de confidențialitate explică modul în care colectăm, folosim și dezvăluim informațiile personale pe care ne-ați putea furniza în timpul utilizării site-ului nostru web.

Luăm toate măsurile de precauție pentru a vă proteja informațiile personale. Toate informațiile sensibile (cum ar fi numerele cărților de credit, alte detalii de plată și / sau detalii personale) pe care le introduceți pe site-ul nostru sunt criptate și protejate cu cel mai bun software de criptare din industrie - bitul SSL 128. În plus, serverele noastre sunt păstrate în locații securizate și pot fi accesate numai de personal autorizat.

Pentru confidențialitatea clienților noștri, garantăm că toate detaliile furnizate sunt păstrate confidențiale și nu vor fi vândute sau distribuite terților. În plus, serverele noastre sunt păstrate în instalații securizate și pot fi accesate numai de personal autorizat.

Putem folosi informațiile personale furnizate de noi pentru a ne contacta și a răspunde la întrebări, pentru a răspunde solicitărilor dvs., pentru a procesa tranzacții, pentru a vă facilita și a îmbunătăți utilizarea site-ului nostru și dacă acest lucru este permis de lege. Din când în când, vă putem trimite comunicări, cum ar fi buletine de știri și e-mailuri pe care le considerăm relevante pentru dvs. Dacă preferați să nu primiți e-mailuri opționale sau alte comunicări de la noi, ne puteți contacta pentru a vă dezabona. Politica noastră generală este să nu dezvăluim în mod voluntar informațiile dvs. personale către terțe părți fără consimțământul dvs., cu excepția informațiilor solicitate sau permise prin lege.

Rețineți că este posibil ca jocurile de noroc pe Internet să nu fie legale în anumite jurisdicții și / sau vârsta legală de pariere să fie 18. Clienții recunosc că este responsabilitatea lor să înțeleagă legile din jurisdicția lor care pot interzice jocurile de noroc pe Internet și că au citit cu atenție, au înțeles și au acceptat Termenii și condițiile publicate în diferitele jocuri disponibile pe acest site.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau modifica această politică în orice moment. Dacă sunteți preocupat de modul în care informațiile dvs. sunt utilizate, trebuie să verificați periodic site-ul nostru periodic. Vom publica modificările de politică pe site-ul nostru pentru a vă notifica aceste modificări, care vor intra în vigoare de la data unei astfel de actualizări, modificări sau modificări.

Bonusuri active

Total: 4
Gata de plecare? Faceți un tur al orașului cu bonusul dvs. exclusiv de întâmpinare: conectați-vă la Red Bingo Depozit Depozit £ 10 în casieria de joc cu £ 35 instantaneu! Și dacă asta te face pe margine ... 👁️ mai mult >>

📁 Categorie:

Creată:

Expira la: